Role (Roles)

Role to sposoby przeznaczone dla Menedżerów, aby powiadomić członków o tym, że pracują nad określonymi zadaniami, projektami lub muszą posiadać określone umiejętności, aby pracować na zmianie. Mogą być używane po prostu jako etykiety lub jako narzędzie do dalszego ograniczania osób, które można przydzielać lub które mogą podejmować zmiany. 

Jak skonfigurować role

Konfigurowanie i dodawanie ról musi być wykonywane przez Administrator witryny, podczas gdy Menedżerowie mogą przydzielać role członkom swoich zespołów. 

Włącz role w swojej witrynie

Ustawienia włączania ról można znaleźć w dwóch obszarach. Najpierw wybierz ikonę Ustawienia > Ustawienia ogólne > Listy ścieżek i filtrów > Zmień na Tak. Następnie przejdź do Ustawienia aplikacji > Harmonogramy > Standardowe zasady dla wszystkich zespołów > Zmień na Tak. 

Role będą teraz widoczne w zmianach.

Włącz role dla zespołu

Ustawienia można kontrolować na zasadzie zespołowej, jeśli role muszą być wymienione jako etykiety lub jako sposób egzekwowania ograniczeń. Jeśli preferujesz etykiety, przejdź do menu Zarządzaj pod Ustawieniami zespołu > Edytuj role.

Aby użyć ograniczeń roli, wybierz Ustawienia zespołu > Ograniczenia roli > Zmień na Tak. Następnie wybierz Zarządzaj w menu Ustawienia zespołu > Edytuj role. Po dodaniu ról przejdź do członka zespołu, a link do roli będzie wyświetlony. Kliknij, aby przydzielić role członkom.

Administratorzy witryny mogą dodawać role dla zespołu lub w Ustawieniach listy.

Dodatkowe informacje

Zespół ds. sukcesu klienta może pomóc w tworzeniu i przydzielaniu ról zbiorczo za pomocą przesłania. Jeśli masz jakiekolwiek pytania, skontaktuj się z Support@Shiftboard.com.


How did we do?